RSS Feed
TOP

Adakah jalur jemilang ada roh?atau tanda2

Selain itu aku ada terbaca di satu blog berkaitan yang mempunyai roh ataupun semangatnya tersendiri.
Tahun lalu pada 30 September 209 kira-kira jam 6.15 petang waktu , satu gegaran gempa bumi yang kuat telah berlaku di bahagian Padang, Sumatera, selepas warganya sibuk menganjurkan demonstrasi ganas ‘ganyang Malasia’, membakar bendera, melempar najis oleh kumpulan buluh runcing, kumpulan bendera….
gunungsinabung 2 Adakah jalur gemilang mempunyai roh?
Dan tahun ini pula setelah kejadian yang hampir sama dilakukan keatas bendera , Gunung Sinabung di Kabupaten Karo, Sumatera Utara (Sumut) telah meletus malam tadi sekitar jam 1.10 pagi waktu setelah lebih 410 tahun gunung ini tidak menunjukkan tanda-tanda aktif.
Adakah peringatan bagi manusia-manusia yang sudah lupa akan Tuhan yang maha kuasa.
Adakah ianya juga satu petanda yang juga akan diberi pembalasan serupa apabila gunung Sinabung mula meletus selepas lebih 400 tahun mendiam diri….
Sedikit sebanyak kita juga harus berfikir akan kedaulatan Negara . Kedaulatan Raja-Raja dan Sultan yang memerintah yang menjadi penaung kepada rakyatnya.
Kepada rakyat , lupakan sebentar hasrat untuk menganyang …… lihat akan kebesaran Allah….. menghina, membakar, melempar najis ke atas bendera ‘ perlu dihentikan sebelum Allah membalas di atas sikap bongkak, takbur dan yang paling hina sikap ‘bodoh sombong’ yang telah anda lakukan terhadap negara yang banyak menghulur untuk rakyat .
Jadi camne pendapat u all? adakah betul-betul mempunyai roh?

Darkboy rase..xdenye.tu mgkn peringatan Allah kpd kita semua,bkn kpd mereka d sna je..
org buat baik,jgn kita balas ngan taik.xyah nk dengki2 ke ape..sume yg ada pd kita milik Allah.kita ni pinjam je..

0 ulasan:

Catat Ulasan